Tarptautinių siuntų paieška

 

Dėmesio!

1. Siekdami apsaugoti vieni kitus bei sekdami pasaulinę praktiką laikotarpiu nuo kovo 16 d. iki gegužės 18 d. vadovavomės bekontakčiu siuntos pristatymo būdu ir neėmėme iš klientų parašų. Šia praktika vis dar vadovaujasi dauguma šalių, todėl palikus siuntą yra žymimas statusas „ĮTEIKTA“. Kreipiantis į kontaktų centą daugiau informacijos suteikti negalėsime, nes daugiau duomenų apie siuntos pristatymą nėra.

2. Esant dideliam siuntų srautui ir apribotam susisiekimui su užsienio valstybėmis, siuntų pristatymas truks ilgiau nei įprastai.

3. Dėl padidėjusio siuntų srauto tarptautinės siuntų paieškos taip pat gali trukti ilgiau nei numatyta. 

 

Svarbu! Ką reikia žinoti, prieš pateikiant paieškos užklausą?

  • Vykdoma tik registruotųjų, įvertintųjų siuntų bei pašto siuntinių paieška. Paieškos vykdymas užtrunka iki 90 kalendorinių dienų. 
  • Praėjus 6 mėnesiams nuo pašto siuntos išsiuntimo datos, paieška neatliekama.
  • Paiešką pateikti užpildydami paieškos formą turite ne vėliau nei likus 10 d. iki 6 mėnesių termino nuo siuntos išsiuntimo. Šis terminas reikalingas paieškos administravimui AB Lietuvos pašte bei užsienio šalies pašto tarnybose.
  • Tarptautinių siuntų paieška praėjus 1 mėnesiui nuo siuntos išsiuntimo dienos – nemokama.
  • Nepraėjus 1 mėnesiui – paslaugos kaina 9,99 Eur (su PVM). Apmokėti už paiešką galite pavedimu į AB Lietuvos paštas SEB banko sąskaitą Nr. LT717044060000187388 arba atvykus į pašto skyrių. Prašome pridėti paieškos apmokėjimą patvirtinančio dokumento kopiją.
  • Nustačius, kad siunta yra dingusi/prarasta, mokestis už paiešką grąžinamas kartu su kompensacija už siuntą į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
  • Jei pateikiama daugiau kaip 3 paieškos vienu metu, prašome užpildyti lentelę, kurią rasite čia. Užpildytą lentelę siųskite adresu: info@post.lt.

Užpildykite tarptautinės siuntos paieškos formą. 

Pildyti