Siunčiate daug siuntų? „Lietuvos pašto“ API - sprendimas Jūsų verslui!
API - tai tiesioginė sąsaja tarp kelių skirtingų sistemų, leidžianti čia ir dabar perduoti ir gauti informaciją.
Sutarties sudarymas trunka ne ilgiau, nei 1 darbo dieną.
API integraciją LP EXPRESS savitarnoje aktyvuosite vos vienu paspaudimu. Be to, galėsite išbandyti įskiepį ir testiniame režime.
Reikia konsultacijos ar pagalbos? Susisiekite ir mes jums atsakysime per 1 darbo dieną!
Dar nesate sudarę sutarties? Tapkite mūsų klientu jau dabar!
Kaip pradėti naudotis API galimybėmis?
Sudarius sutartį, pradėti naudotis integracijomis – paprasta:
1
Prisijunkite prie LP EXPRESS savitarnos ir kairėje pusėje esančiame meniu spauskite „Integracijos“.
2
Integracijų sąraše raskite „LP EXPRESS API“ ir spauskite „Pradėti naudotis“.
3
Išskleidę API integracijos skiltį, rasite išsamią diegimo dokumentaciją. Čia pateikta visa būtina informacija apie produkcinės aplinkos konfigūravimą bei testinę aplinką, kurioje galėsite išbandyti funkcionalumą.
„Lietuvos pašto“ API – sprendimas jūsų verslui, kurio dėka:
Taupysite laiką ir įmonės išteklius
API suteikia galimybę greičiau perduoti siunčiamų siuntų
duomenis, lengviau užpildyti reikiamas deklaracijų formas,
gauti siuntų lipdukus, iškviesti kurjerį ir atlikti kitus darbus,
įprastai reikalaujančius daug laiko ir žmogiškųjų išteklių. Be
to, per API paruoštas siuntas galėsite nelaukdami eilėje
palikti pašto skyriuje Jums patogiu laiku arba tiesiai iš
nurodytos vietos paims kurjeris.
Lengviau administruosite siuntų išsiuntimą
Automatinis apsikeitimas duomenimis ypatingai svarbus
perduodant klaidoms jautrią informaciją, pvz. pristatymo
adresą ar kontaktinius duomenis. API leidžia skirtingoms
sistemoms lengvai keistis informacija, išvengiant
žmogiškojo faktoriaus nulemtų klaidų galimybės.
Sumažinsite klaidų riziką
Siuntimo procese neteisingai nurodytas adresas -
brangiai kainuojanti klaida, kurios eliminavimas
garantuoja, kad visos siuntos bus pristatytos ten, kur ir
yra numatyta. API tikrina adreso gramatinį tikslumą,
automatiškai suranda pašto kodą.
Matysite siuntų pristatymo būsenas realiu laiku
API leidžia pristatymą sekti realiu laiku, o siuntos
registracijos duomenis nesunkiai perduoti el. paštu,
trumpąja žinute ar kitu Jūsų pasirinktu būdu.
Suteikdami klientams galimybę sekti pristatymo
procesą, sumažinsite užklausų apie siuntos būseną skaičių.
Sąlygos ir susiję dokumentai
Pasinaudoti API teikiamais privalumais gali juridiniai/fiziniai asmenys, sudarę
sutartį
su Lietuvos paštu.
Gerbiamas kliente,
pateikdamas duomenis ir dokumentus, Jūs patvirtinate, kad:
Jeigu Jūsų teikiama tikslinanti informacija nesutampa su pirmine deklaracijai teikta siuntos informacija, pateikdami formą sutinkate sumokėti 10 Eur deklaracijos koregavimo mokestį. Apie poreikį sumokėti deklaracijos koregavimo mokestį būsite informuotas po pateiktų dokumentų patikrinimo procedūros.
Siuntos sąskaitos faktūros kūrimas
Svarbu: sąskaitą faktūrą galite išsirašyti ne anksčiau kaip kitą dieną po LP EXPRESS paslaugų suteikimo.
Prašymas dėl pakartotinio siuntos pristatymo
Jūsų prašymas sėkmingai priimtas. Apie siuntos pristatymą informuosime atskiru pranešimu.
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 1842
Skirkite savo šypsenas tiems, kurie Jus aptarnavo geriausiai!