Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

Siuntų daug – skyrelis vienas!

Multiparcel

Pristatome naują LP EXPRESS paštomatų papildomą paslaugą, kuri leis siųsti dar greičiau kelias siuntas sudedant į vieną dėžutę. Siųskite siuntas iš paštomato į kitą paštomatą arba gavėjo adresu. Paslauga jau yra aktyvuota ir yra visiškai NEMOKAMA, ir nereikalaujanti jokių IT pakeitimų​! Papildomai nieko daryti nereikia.

Multiparcel paslauga verslui galima naudotis visuose tinklo paštomatuose, išskyrus partnerio UDROP paštomatus.

Kaip užsisakyti?

Nauja paslauga jau netrukus pasieks visus mūsų klientus. Apie jos įjungimą būsite informuoti laišku. Papildomai nieko daryti nereikia.

 

Kaip veikia paslauga?

Norimas siuntas užregistruokite LP EXPRESS savitarnoje ir ant jų užklijuokite siuntimo lipdukus dar prieš atvykstant prie paštomato (SVARBU: šiai paslaugai lipdukai paštomate nespausdinami. Jei lipdukus spausdinsite paštomate, paslauga neaktyvuosis, o veiks kaip įprastai –  kiekvienai siuntai atsidarys jai skirtas skyrelis). 

 

Atvykę prie paštomato, vadovaukitės nurodymais ekrane: 

  • Paštomate pasirinkite mygtuką „Siųsti“;
  • Tuomet rinkitės „Internetu registruota siunta“;
  • Šiame etape skenuokite didžiausios turimos siuntos brūkšninį kodą, tuomet paštomatas atidarys didžiausią dėžutę, į kurią galėsite sudėti daugiausia siuntų;
  • Nuskenavus pirmą siuntą, paštomate jums bus pasiūlyta keleto siuntų sudėjimo į vieną dėžutę paslauga. Rinkitės „Tęsti“ ir skenuodami siuntas, dėkite į dėžutę;
  • Sudėjus siuntas, uždarykite dėžutės dureles ir rinkitės „Baigti“.

 

Daug dėžučių į viena skyrelį

Naudinga žinoti:

Kodėl negaliu nuskenuoti visų siuntų ir tik tada dėti į dėžutę?

Visos jūsų norimos išsiųsti siuntos gali į vieną dėžutę netilpti, todėl rekomenduojame skenuoti vieną po kitos. Kuomet dėžutė bus pilna, uždarykite dėžutės dureles ir rinkitės „Baigti“. 

 

Ką daryti, jei nuskenuota siunta nebetelpa?  

Po skenavimo rinkitės „Atšaukti paskutinę siuntą“ mygtuką ir uždarykite dureles. Tuomet pradėkite siuntimo procesą iš naujo. 

 

Susipainiojote, kurias siuntas nuskenavote ir kurias sudėjote?

Rinkitės „Atšaukti įdėjimą“ mygtuką, išimkite visas siuntas, uždarykite dėžutės dureles ir kartokite siuntimo procesą iš naujo. 

 

Ar galiu dėti neskenuotas siuntas?

Jeigu dėsite neskenuotas siuntas, negalėsite matyti siuntos pristatymo statuso. 

 

Ar būtinas lipdukas?

Lipdukas ant siuntos yra būtinas, kitaip nežinosime, kuri siunta kam turėtų būti pristatyta.

 

Pasirinkote paslaugą, bet šį kartą nenorite ja naudotis?

Atsidarius paštomato dėžutei, tiesiog į ją įdėkite siuntą ir uždarykite dėžutę. Tokiu atveju siuntos išsiuntimo procesas bus įprastas kaip iki šiol.
 

Norite, kad paštomatas atidarytų didesnę dėžutę?

Galite tai daryti pasirinkę „Didesnė dėžutė“  mygtuką. SVARBU: už didesnę dėžutę reikės atlikti apmokėjimą vietoje paštomate.

 

multiparcelio paslauga