Svarbi informacija dėl COVID-19

Nors Lietuvoje karantinas baigiasi 2020 m. birželio 17 d., tačiau šalyje ekstremali padėtis išlieka, todėl dauguma saugumo reikalavimų nesikeičia.

Svarbu!

Esant dideliam siuntų srautui ir apribotam susisiekimui su užsienio valstybėmis, siuntų pristatymas Lietuvoje gali vėluoti iki 5 dienų, o užsienio siuntos gali vėluoti ir ilgiau.

 

Dalinamės atsakymais į dažniausiai užduodamus klausimus apie pašto veiklą šalyje esant ekspremaliai situacijai:

Informacija atnaujinta 2020 09 16

Klientų aptarnavimas pašto skyriuose

Nuo 08.01  lankantis Lietuvos pašto bei „PayPost" skyriuose bus būtina dėvėti apsauginę veido kaukę.

Be kaukių atvykę klientai bus neaptarnaujami ir paprašyti sugrįžti tik jas dėvint.

Ar į visas šalis galime siųsti siuntas? Kokie siuntimo terminai?

Duomenys atnaujinti rugsėjo 16 d.

Visose nurodytose šalyse galimi siuntimo sutrikimai, į išskirtas valstybes tiek pašto, tiek LP EXPRESS siuntų laikinai nepriimame.
Detalesnę informaciją galite rasti ČIA.

Kainų skaičiuoklės informacija šiuo metu neatnaujinama.

Atkreipiame dėmesį, kad esant apribotam susisiekimui su užsienio valstybėmis, siuntų pristatymas Lietuvoje gali vėluoti iki 5 dienų, o užsienio siuntos gali vėluoti ir ilgiau.

Pateikiame siuntų pristatymo trukmės vidurkį į populiariausias užsienio šalis:

• Jungtinės Valstijos (JAV) -  40 d.
• Jungtinė Karalystė (Didžioji Britanija) - 17 d.
• Italija - 22 d.
• Ispanija - 22 d.
• Prancūzija - 17 d.
• Rusija - 25 d. 
• Vokietija - 8 d.
• Lenkija - 11 d.

Kaip bus pristatomos pensijos?

Laiškininkai pensijas / išmokas gali išmokėti užėję į gavėjų namus / globos įstaigas, laikantis saugaus atstumo. 


Jeigu klientas nesutinka, kad būtų aptarnautas, išmoka turi būti išmokama įgaliotam asmeniui.

Ar turiu pasirašinėti ant registruotosios siuntos? 

Nuo gegužės 18 d. laiškininkai registruotas siuntas pristato įprasta tvarka.

Kaip dirbs mobilieji laiškininkai?

Mobilieji laiškininkai teikia šias paslaugas: pristato pensijas, pašalpas, prenumeratą, siuntas su procesiniais dokumentais,priima iš klientų siuntas, įmokas, užsako prenumeratą, vykdo siuntų paėmimą iš verslo klientų, išmoka perlaidas, kleintams pakeidaujant, gali parduoti mažmenos prekių. 

Nuo gegužės 18 d. laiškininkai registruotas siuntas pristato įprasta tvarka. Registruotąsias siuntas iki 2 kg, siuntas su procesiniais dokumentais ir siuntas su įteikimo pranešimais, siuntinius iki 15 kg, siuntas su nuoroda „Įteikti asmeniškai“ mobilusis laiškininkas pristato gavėjui į rankas per ištiestos rankos atstumą bei paima jo parašą planšetėje.

Mobilieji ir motorizuotieji laiškininkai, esant poreikiui, pristato LP EXPRESS siuntas.

Kaip bus laikomasi saugumo reikalavimų teikiant paslaugas klientams paštuose?

Aptarnaujant klientus paštuose, turi būti užtikrinti šie reikalavimai:

  1. Darbuotojai dėvi apsaugines kaukes, klientų aptarnavimo langeliai apsaugoti specialiomis pertvaromis, patalpos reguliariai dezinfekuojamos ir vėdinamos.
  2. Klientai savo eilės laukia pašto patalpoje, laikydamiesi saugaus atstumo. 
  3. Aptarnaujantis klientą darbuotojas stengiasi išlaikyti saugų metrų atstumą nuo kliento. Klientui priartėjus mažiau nei 1 metro atstumu, paprašo jį nutolti saugiu atstumu.
  4. Aptarnaujantis darbuotojas iš kliento priima ir / ar atiduoda pinigus / dokumentus ištiestos rankos atstumu ir paprašo, kad klientas grąžintų dokumentus, duotų pinigus ištiestos rankos atstumu.
  5. Klientų aptarnavimo specialistas stengiasi klientą aptarnauti greitai.
Siuntos į LP EXPRESS terminalus

Mes norime, kad siuntą gautumėte kuo greičiau, todėl užsipildžius siuntimo informacijoje pasirinktam LP EXPRESS terminalui, siunta bus nukreipiama į artimiausią laisvą LP EXPRESS siuntų terminalą. Gavėjai apie pokyčiai bus informuoti SMS žinute.

LP EXPRESS savitarnos terminalų  siuntos pirmas 15 dienų saugomos logistikos centre, tada 15 dienų perduodamos saugoti Lietuvos paštui, o neatsiėmus per tą laiką jos grąžinamos siuntėjui. 

Kaip dirbs kurjeriai?

Jei pageidaujate, galite sutarti su kurjeriu, kad jūsų siunta būtų pristatyta į artimiausią laisvą LP EXPRESS terminalą.

Siuntos gavėjams įteikiamos prie gavėjo buto/ namo durų slenksčio. LABAI SVARBU, jeigu esate saviizoliacijoje, jokiu būdu neatidarykite durų pašto darbuotojams, pats neikite atsiimti siuntos.

Gavėjas už įteiktas jam siuntas turi pasirašyti kurjerio skenerio langelyje.

Kurjeriui draudžiama vaikščioti po siuntėjo/kliento patalpas. Jei siuntų nebus galima paimti laikantis saugaus atstumo, kurjeris gali atsisakyti paimti siuntas.

Jei klientas yra saviizoliacijoje, jis privalo apie tai informuoti kurjerį, kai šis su klientu susisiekia telefonu. Tokiu atveju kurjeris pasiūlo siuntą įdėti į LP EXPRESS terminalą ir informuoja klientą, kad siuntą jam iki durų gali pristatyti artimas žmogus ar giminaitis. Jei klientas to nepageidauja, kurjeris informuoja, kad siunta jam bus įteikta pasibaigus karantino laikotarpiui.