Klientų patirčių analitikas (-ė)


Šiuo metu prie mūsų aktyvios ir ambicingos Lietuvos pašto komandos kviečiamas prisijungti Klientų patirčių analitikas (-ė):

 

Tavęs laukiantys iššūkiai:

  • Organizuosi ir kuruosi klientų aptarnavimo kokybės tyrimų, užsakomų iš išorės, procesą;
  • Analizuosi tyrimų rezultatus, teiksi išvadas ir įžvalgas, prisidėsi prie veiksmų inicijavimo klientų pasitenkinimui didinti;
  • Konsultuosi ir ugdysi įmonės darbuotojus klientų aptarnavimo srityje, stiprinsi orientacijos į klientą kultūrą visoje organizacijoje.

 

Mes tikimės, kad Tu:

  • Esi įgijęs aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • Esi dirbęs klientų patirties valdymo, kokybės valdymo srityje (patirtis dirbant su klientų tyrimais būtų privalumas);
  • Turi puikius analitinius gebėjimus, gebi rinkti, sisteminti, analizuoti didelius duomenų kiekius, teikti išvadas bei rekomendacijas;
  • Turi gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
  • Gebi dirbti komandoje, esi iniciatyvus ir atkaklus siekiant bendro tikslo.

 

Tau siūlome:

  • Įdomų, dinamišką, pilną iššūkių darbą;
  • Galimybę įgyvendinti profesinius tikslus patikimoje ir perspektyvioje organizacijoje;
  • Talentingų ir ambicingų vadovų ir kolegų komandą.

 

Jei susidomėjai, atsiųsk savo CV el. paštu atrankos@post.lt su nuoroda: „Klientų patirčių analitikas”

 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

 

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika
 

Jei tai Tu, kandidatuok

Siųsti cv
Buvo naudinga? Dalinkitės: