Spausdinti

IT pagalbos specialistas (-ė)

Šiuo metu prie mūsų aktyvios ir ambicingos Lietuvos pašto komandos kviečiame prisijungti IT pagalbos specialistą (-ę):

 

Tavęs laukiantys iššūkiai:

  • Priiminėsi IT užklausas telefonu, sistemoje, el. paštu;
  • Teiksi I lygio pagalbą bendrovės darbuotojams, konsultuosi IT klausimais, spręsi incidentus, užklausas;
  • Administruosi valdymo proceso užklausas, incidentus, pakeitimus, problemas;
  • Valdysi IT sistemų prieigos teises (suteikimas/panaikinimas);
  • Rengsi ataskaitas kokybės kontrolei;
  • Stebėsi monitoringo sistemas.

 

Mes tikimės, kad Tu:

  • Turi gerus bendravimo įgūdžius;
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Puikiai kalbi ir rašai lietuvių kalba;
  • Turi geras techninės anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu);
  • Gebi greitai priimti sprendimus, esi savarankiškas;
  • Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (IT sritis);
  • Turi ITIL žinias;
  • Turi panašios darbo patirties (privalumas).

 

Tau siūlome:

  • įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą vienoje didžiausių Lietuvos bendrovių;
  • profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.

 

Jei susidomėjai, atsiųsk savo CV el. paštu atrankos@post.lt su nuoroda: „IT pagalbos specialistas (-ė)”.

 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

 

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.

Grįžti