Rugsėjis – gero aptarnavimo mėnuo. Įvertinkite pašto darbuotojus

2020-09-02

Lietuvos paštas keičiasi ir nuolat siekia tobulėti. Ne išimtis ir klientų aptarnavimo sritis, tad rugsėjis skelbiamas gero aptarnavimo mėnesiu. Aukšta aptarnavimo kokybė visuomet yra pašto darbuotojų prioritetas, tačiau šis mėnuo išskirtinis tuo, kad klientai gali padėkoti ir palikti atsiliepimus apie juos aptarnavusį pašto darbuotoją. Atsižvelgiant į gautus klientų atsiliepimus, bus gerinama ir aptarnavimo kokybė.

Geriausias ir paprasčiausias būdas įvertinti Lietuvos pašto darbuotoją – internetu užpildyti tam skirtą anketą. Taip pat galima skambinti klientų aptarnavimo specialistams tel. nr. 8 700 55 400 ir anketą užpildys jie.

„Gero aptarnavimo mėnesio iniciatyva nėra naujiena tiesiogiai klientus aptarnaujančiose įmonėse. Paprastai jis skelbiamas kovo mėnesį. Toks buvo ir mūsų planas, tačiau karantinas jį šiek tiek pakoregavo, – sako Lietuvos pašto Tinklo padalinio direktorius Jonas Sadauskas. – Vasara baigėsi, klientai jau grįžta į skyrius, tad nieko nelaukiame ir gero aptarnavimo mėnesiu skelbiame rugsėjį. Kviečiame nepagailėti kelių minučių ir įvertinti pašto darbuotojus – geri klientų atsiliepimai yra didžiausias mūsų įvertinimas“.

Gero aptarnavimo mėnesį lydi šūkis „3 milijonai šypsenų“. Jis pasirinktas neatsitiktinai. Lietuvos pašto paslaugos pasiekia praktiškai kiekvieną šalies gyventoją, tad 3 milijonai – tai simboliškai iš kiekvieno gyventojo po vieną šypseną. Anketoje būtent šypsenomis ir kviečiama įvertinti pašto darbuotojus – 5 šypsenos reiškia, kad darbuotojas klientą aptarnavo maksimaliai gerai.

„Šį kartą šypsenas slepia kaukės, tačiau jos netrukdo šypsotis ir akimis. Neabejojame, tai nebus jokia kliūtis maloniam aptarnavimui. Klientai savo atgalinę šypseną gali padovanoti ir virtualiai, internetu įvertinę jį aptarnavusį pašto darbuotoją“.

Daugiausiai klientų šypsenų surinkę pašto darbuotojai bei jų kolektyvai bus apdovanoti prizais.

Kviečiame nepagailėti šypsenų ir įvertinti gero žodžio nusipelniusius Lietuvos pašto darbuotojus.

Buvo naudinga? Dalinkitės: