Spausdinti

Skundas

Jeigu Lietuvos pašto teikiamų paslaugų ar aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių, ar, manote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės ar teisėti interesai, mes norime apie tai žinoti. Žinojimas mums suteikia galimybę tobulėti ir ateityje užtikrinti Jūsų aptarnavimo kokybę.

Kreiptis ir pateikti savo nusiskundimą galite vienu iš Jums patogiausių būdų:

  • Užpildžius žemiau pateiktą skundo formą: „Skundas“; 
  • Parašius laišką  el. paštu: kokybe@post.lt;
  • Susisiekus su mumis telefonu 8 700 55400;
  • Atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių;
  • Parašius ir išsiuntus laišką „Kokybės kontrolės grupei“ adresu J. Jasinskio g. 16, 03500, Vilnius.

Jūsų situaciją išnagrinėsime atidžiai ir greitai, vadovaujantis nešališkumo ir sąžiningumo principais. Atsakymą į Jūsų nusiskundimą pateiksime kaip įmanoma greičiau, tačiau ne vėliau nei per 14 kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos.

Detalesnę informaciją apie skundų nagrinėjimo tvarką Lietuvos pašte, skaitykite čia.

 

Prašome nurodyti, kas neatitiko Jūsų lūkesčių dėl universaliųjų pašto paslaugų ar dėl kitų pašte teikiamų paslaugų. Nurodykite įvykio detales.
Dokumentai
Failas turi būtu mažesnis nei 2 MB.
Leidžiami failų tipai: gif, jpg, png, bmp, pdf, doc, docx.
Pašto siuntos duomenys
(13 ženklų)
Pateikite tikslų aprašymą, nurodydami kiekvieną siuntoje siunčiamą daiktą
Siuntėjo duomenys
Gavėjo duomenys

* Pažymėtus laukus privaloma užpildyti

Image CAPTCHA
Įveskite simbolius pavaizduotus paveikslėlyje.