Spausdinti

Kontaktų centro specialistai

Esi draugiškas, veržlus ir orientuotas į klientą bei rezultatą? Tuomet kviečiame prisijungti prie Lietuvos pašto Kontaktų centro komandos! Auk kartu su Lietuvos paštu!

Koks darbas laukia Tavęs kontaktų centre?

  • bendrausi su privačiais ir verslo klientais, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
  • parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas (įeinančio skambučio metu).

Darbo sąlygos:

  • Kontaktų centro darbo laikas – darbo dienomis iki 18 val. (pamaininis grafikas). Yra galimybė dirbti ir šeštadienį.

 Ko reikia, kad būtum tinkamas kandidatas dirbti kontaktų centre?

  • būtų puiku, jei turėtum darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
  • ambicijų ir atkaklumo siekiant užsibrėžtų tikslų;
  • gebėjimo užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis šiame darbe;
  • puikiai kalbėti lietuviškai ir mokėti aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu, užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
  • gerų darbo kompiuteriu įgūdžių;
  • organizuotumo, iniciatyvumo, pareigingumo.

 Ką mes Tau siūlome?

  • Įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
  • Galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
  • Fiksuotą darbo užmokestį ir skatinančius priedus;
  • Karjeros galimybes Lietuvos pašte
  • Motyvuojančią darbo aplinką.

Jei susidomėjai, atsiųsk savo CV el. paštu karjera@post.lt su nuoroda: “Kontaktų centro specialistas (-ė) ”.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

Grįžti