Spausdinti

Paslaugiausio darbuotojo rinkimais fiksuojamos klientų patirtys

2017-07-03

Stiprindamas klientų aptarnavimo kultūrą Lietuvos paštas kasmet skelbia paslaugiausių darbuotojų rinkimus. Šiais metais daugiau kaip 3 tūkst. gyventojų įvertino paštų ir finansinių paslaugų „PayPost“ skyrių darbuotojų bei LP EXPRESS kurjerių darbą.

Lietuvos paštas kasmet aptarnauja daugiau nei 12 mln. klientų. Kiekvieną pavasarį šalies gyventojai tradiciškai kviečiami pareikšti savo nuomonę – įvertinti Lietuvos pašto darbuotojų aptarnavimą.

 

 

„Siekdami ne tik kelti įmonės klientų aptarnavimo kultūrą, bet ir klientų pasitikėjimą Lietuvos paštu, kiekvieną dieną savo veikloje vadovaujamės kokybiško ir profesionalaus aptarnavimo gairėmis. Stebime, analizuojame klientų aptarnavimą ir siekiame nuolat jį gerinti. Norėdami įvertinti ir pasitikrinti, kaip mums sekasi, kasmet skelbiame paslaugiausių Lietuvos pašto darbuotojų rinkimus.

Džiaugiamės, kad šiais metais prireikė įsteigti papildomų nominacijų. Metai iš metų lyderių pozicijų neužleidžiantys įmonės senbuviai teigiamų atsiliepimų skaičiumi nepalikdavo vilties kitiems darbuotojams, todėl nusprendėme jiems leisti varžytis atskiroje – „superherojų“ – kategorijoje“, – teigė Lietuvos pašto Tinklo direktorė Inga Dundulienė.

Gyventojai už geriausiai aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus balsavo internetu, pildydami specialią anketą arba skambindami telefonu. Visoje šalyje darbuotojų turinčioje organizacijoje už paslaugų ir komfortišką aptarnavimą įvertinti įvairių sričių specialistai: po tris laiškininkus, paštuose dirbančius klientų aptarnavimo specialistus, paštų viršininkus, „PayPost“ skyrių darbuotojus ir LP EXPRESS kurjerius.

„Labai svarbu girdėti savo klientus, atsižvelgti į jų poreikius ir pageidavimus. Į paštą užsukantys gyventojai vertina ne tik kokybiškas paslaugas, bet ir malonų aptarnavimą. Todėl siekdami patenkinti šiandienos klientų lūkesčius stengiamės, kad naudotis Lietuvos pašto teikiamomis paslaugomis būtų ir patogu, ir malonu“, – pažymėjo Lietuvos pašto Tinklo vadovė.

Suskaičiavus Lietuvos gyventojų vertinimus, skelbiamas geriausiai klientus aptarnaujančių darbuotojų sąrašas:

Laiškininkai: Božena Volodkovič (Vilniaus 29-asis paštas), Michailas Trusovas (Vilniaus 1-ojo pašto 2-asis poskyris), Sigitas Mackonis (Linkmenų paštas, Ignalinos r.).

Paštuose dirbantys klientų aptarnavimo specialistai: Edgaras Isakovas (Klaipėdos 2-asis paštas), Eglė Gedvilaitė (Gargždų paštas, Klaipėdos r.), Gintarė Mikalauskaitė (Klaipėdos centrinis paštas).

Paštų viršininkai: Asta Pacevičienė (Žeimių paštas, Kauno r.), Nijolė Puikienė (Raudondvario paštas, Kauno r.), Olga Jasiulevičienė (Trakų Vokės paštas, Vilniaus r.).

„PayPost“ skyrių darbuotojai: Gitana Mirskienė (Kaunas); Lina Butkienė (Klaipėda); Monika Pranciulytė (Šilutė).

LP EXPRESS kurjeriai: Arūnas Vilimas (Klaipėda), Mantas Mickevičius (Alytus), Mindaugas Radavičius (Vilnius).

Papildomos nominacijos: „Lietuvos pašto superherojus“ – Zigmantas Sermontis (Gargždų paštas, Klaipėdos r.); „Klientų simpatija“ – Michailas Trusovas (Vilniaus 1-ojo pašto 2-asis poskyris); „Geriausia klientų aptarnavimo istorija“ – Monika Pranciulytė (Šilutė).

Nugalėtojams įteikti diplomai bei vertingi Lietuvos pašto prizai. Kasmet ypatingomis dovanomis apdovanojami ir patys klientai, išreiškę savo nuomonę apie Lietuvos pašto darbuotojų aptarnavimą.

 

Valstybės valdoma akcinė bendrovė Lietuvos paštas turi plačiausią ir tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.