Spausdinti

Bus įrengiami šiuolaikiški Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centrai

2017-03-13

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas modernizuos gausiausiai klientų lankomus paštus. Šiemet planuojama įrengti 7 modernius šiuolaikiška įranga aprūpintus padalinius, kuriuose bus teikiamos visos pašto ir finansinio tarpininkavimo paslaugos, o klientai mėgausis aukščiausia aptarnavimo kokybe, paslaugų teikimo sparta ir komfortu.

naujos_koncepcijos_klientu_aptarnavimo_centras_big_vilnius.jpg

„Šiandienos klientai nori gauti tiek kokybiškų pašto paslaugų, tiek būti paslaugiai ir komfortiškai aptarnauti, todėl investuojame į jų poreikių tenkinimą, kad naudotis Lietuvos pašto teikiamomis paslaugomis būtų ir patogu, ir malonu.

Pažangūs, šiuolaikiški sprendimai, kokybiškas aptarnavimas, operatyviai teikiamos paslaugos – tai naujasis Lietuvos pašto veiklos ir klientų aptarnavimo standartas, kurio bus laikomasi naujai pertvarkomuose Lietuvos pašto padaliniuose“, – pažymėjo Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.

Naujosios koncepcijos Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centruose integruotai bus teikiamos ne tik pašto, bet ir visos finansinės (dabar „PayPost“ skyriuose teikiamos) paslaugos. Taip pat paštuose bus įdiegtos klientų srauto valdymo sistemos, jos padės užtikrinti operatyvų klientų aptarnavimą ir maksimaliai sutrumpins laukimo eilėse laiką. Su šiuolaikiška greitojo siuntų išdavimo įranga siuntų atsiimti atvykę klientai bus aptarnaujami kur kas sparčiau. Paštuose veiks savitarnos parduotuvė, joje klientai galės patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių.

„Taip pat ieškojome šiuolaikiškų sprendimų, kad siuntų skirstytojams ir laiškininkams būtų patogiau atlikti savo darbą, tad atnaujintuose paštuose personalui bus įrengtos naujos darbo vietos. Tie paštų darbuotojai, kurie aptarnauja klientus prie kasos, dirbs atviresnėje aplinkoje, kad galėtų bet kada greitai pagelbėti salėje esantiems klientams.

Siekdami išpildyti šiandienos klientų lūkesčius stengsimės, kad gyventojams būtų patogu naudotis Lietuvos pašto paslaugomis, o klientų aptarnavimas – draugiškas ir paslaugus“, – tvirtino L. Minderienė.

Modernaus Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centro koncepcija buvo kurta remiantis nuolat atliekamais klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimais. Daugiau nei metus naujosios koncepcijos Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centras veikia Vilniuje esančiame prekybos centre „BIG Vilnius“.  Įvertinusi šio padalinio veiklos rezultatus, bendrovė plečia klientų aptarnavimo centrų tinklą.

Pagal naująją koncepciją pirmasis bus pertvarkomas Vilniaus 6-asis paštas, šiuo metu veikiantis prekybos centro „MAXIMA XXX“ (Mindaugo g. 11) patalpose. Nuo balandžio 1 dienos modernizuotas Vilniaus 6-asis paštas įsikurs naujose – prekybos centro „IKI“ (Mindaugo g. 25) – patalpose. Nuo rytojaus pradedamas pertvarkyti ir Vilniaus 4-asis paštas prekybos centre „Panorama“. Rekonstrukcijos metu sostinės Žvėryno mikrorajono gyventojai laikinai bus aptarnaujami Vilniaus centriniame pašte, o atnaujintas Vilniaus 4-asis paštas duris vėl atvers balandžio 7 dieną.

Iš viso šiemet numatyta rekonstruoti keturis sostinės, du Kauno ir vieną Druskininkų paštą. Įvertinus klientų srautus ir teikiamų paslaugų apimtį šiuose paštuose bus įrengti šiuolaikiški Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centrai. Šiais metais planuoja atnaujinti ir kelis mažesnius šalies regionuose veikiančius paštus.

Planuojamos investicijos į paštų atnaujinimą ir modernizavimą sieks apie 900 tūkst. eurų.

 

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas turi plačiausią ir tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.